Subject: Kooskõlastus: 68. kaheksapaatide sügisregatt
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Sep 2024 15:30:02 +0300

Tere

Palun kooskõlastust korraldatavale üritusele. Kuna see üritus soovib jõge
liikluseks sulgeda, siis palun võtta see menetlusse teistest varasematest
kiiremini.

tervitades

Lennart Puksa
Tartu linnavalitsus | kultuuriosakond | peaspetsialist | 736 1355 |
tartu.ee

Avaliku ürituse registreerimise teade 2024
Taotlus: 17.09.2024

Taotleja info

KORRALDAJA

Ürituse korraldaja on: 	Juriidiline isik

Korraldaja registrikood: 	80006152 (Sõudmise ja Aerutamise klubi
"Tartu", Tartu linn, Tartu linn, Tartu maakond, 51008, Ranna tee 3)

Korraldaja kontakttelefon: 	372 53583615

Korraldaja kontakt e-post: 	 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AVALIK ÜRITUS

Ürituse nimi: 	68. kaheksapaatide sügisregatt

Ürituse vorm (spordivõistlus, kontsert, etendus, laat, vm):
Spordivõistlus

Ürituse sisu: 	Kaheksapaatide sügisregatt on hooaja viimane võistlus,
mõõtu võetakse kaheksapaatidel neljas paadklassis ja kahel distantsil.
MW8+ / Naisveteranid    3000 m 12:00
MM8+ / Meesveteranid  3000 m  13:00
W8+    /  Naised               5600 m  14:30
M8+    /  Mehed                5600 m 16:00

Ürituse veebileht ( <https://www.> https://www...):
<https://www.soudeliit.ee/event/2024-kaheksapaatide-sugisregatt-68/2024-10
-19/>
https://www.soudeliit.ee/event/2024-kaheksapaatide-sugisregatt-68/2024-10-
19/

Eeldatav osavõtjate koguarv (osalejate ja publiku koguarv): 	200

Ürituse etappide aeg:

Tegevus 	Aeg

Ürituse toimumise aeg 	19.10.2024 kell 11:00 kuni 19.10.2024 kell 17:00
(6 tundi 0 minutit)

Ürituse toimumise koht: 	Emajõgi

Liikluse / parkimise ümberkorraldamise või tänavate sulgemise vajadus:
Jah

Liikluse ümberkorraldamise sisu, teavitusplaan: 	Kaheksapaatide
sügisregati üritusega seoses tuleb jõgi sulgeda Raudteesillast kuni
Kroonuaia sillani 19.10.2024 kell 12-17 vahemikus. Suure vajaduse korral
võime lasta sõitude vahel ka laevadel liigelda, kuid iga mootoriga paadi
lisandumine kujutab endas ohtu võistlejatele.

Liikluse ümberkorralduse aeg: 	19.10.2024 kell 12:00 kuni 19.10.2024 kell
17:00

Liikluse eest vastutaja: 	Mihkel Pari

Liikluse eest vastutaja telefon: 	53583615

Liikluse eest vastutaja e-post: 	 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Inventari (lava, tribüün, telk vms) paigaldamine: 	Jah

Inventari kirjeldus ja mõõdud: 	Lodjakoja kõrvale toome kohale
haagissoojaku mõõtudega: pikkus 5m, laius 2,5 kõrgus 2,5m

Inventari asendiplaan:
<https://linnaportaal.tartu.ee/index.php?module=206&op=37&id=482806&/Haagi
ssoojaku_asendiplaan.png> Haagissoojaku asendiplaan.png

Välitualettide paigaldamine: 	Ei

Jäätmekonteinerite paigaldamine: 	Ei

Reklaami või muu teabekandja eksponeerimine: 	Ei

Turvateenuse osutamine: 	Ei

Pürotehnika kasutamine: 	Ei

Kaubandustegevuse korraldamine: 	Ei

Tasuta toitlustamine või tasuta toidu/joogi pakkumine: 	Ei

Helitehnika kasutamine: 	Jah

Helitehnika kirjeldus (märkida võimsus): 	220W

Elektri kasutamine linna võrgust: 	Ei

Muud olulised andmed (koristusteenistuse pakkuja, üritust teenindava
transpordi peatumine Raekoja platsil jms):

KESKKONNAHOIDLIKE NÕUETE TÄITMINE

Keskkonnahoidlike sündmuste korraldamise juhendi minimaalseid nõudeid on
korraldajatel täita kohustuslik. Palun kirjutage, kuidas plaanite enda
ürituse raames keskkonnahoidlikust igas alljärgnevas kategoorias tagada
(lähtudes vähemalt iga teema miinimum nõuetest). Lisainfo ja abimaterjalid
on leitavad siit

Kategooria: Materjalid ja ostud

Miinumunõuded:
1) Külastajate nimekaardihoidjad või kaelapaelad peavad olema korduvalt
kasutatavad.
2) Meenete, kingitustena ei jagata ühekordse kasutusega asju, v.a toit.
3) Dekoratsioonid peavad olema korduvalt kasutatavad.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:
Üritusel kasutatakse korduvkasutatavaid distantsitähiseid, millised
paigaldame jõele ning peale võistluse toimumist eemaldame. Võistlejad
saavad võistluse ajaks paadile kinnitatava  korduvkasutatava
võistlusnumbri.
Osalejatele asju ei jaotata, auhinnad saavad vaid parimad sportlased.
Võistlustega seotud protokollid ja muu info avaldatakse elektrooniliselt
internetis.

Kategooria: Toitlustus, veekasutus

Miinumunõuded:
1) Kasutage alati korduskasutatavaid nõusid, söögiriistu ja
serveerimislahendusi
2) Ühekordsete joogikõrte, segamispulkade(sh ka puidust) ja
kokteilikaunistuste kasutamine ei ole lubatud.
3) Toitude ja toitlustajate valikul veenduge, et vähemalt üks pakutav roog
on 100% taimne (vegan). Toidule keskendunud sündmustel kaasake vähemalt
paar täistaimseid roogi pakkuvat toitlustajat.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:
Üritusel toitlustamist ei toimu.

Kategooria: Jäätmekäitlus

Miinumunõuded:
1) Jäätmete liigiti kogumine peab olema korraldatud nii sündmuse
osalejatele, korraldajatele kui ka kauplejatele.
2) Külastajatelt jäätmete kogumise liigid sõltuvad sündmuse iseloomust.
Kindlasti tuleb koguda eraldi pakend, biojäätmed, panditaara ja
segaolmejäätmed. Sündmusel kasutatakse jäätmekonteinerite tähistamiseks
kindlaid tähistusvärve.
3) Liigiti kogutud jäätmed tuleb üle anda jäätmekäitlejale liikide kaupa,
paludes käitlejalt raportit kogutud kaalu ja ringlussevõtu osakaalu kohta.
Segaolmejäätmete osas küsige kogutud jäätmete kaalu ja käitlusviisi.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:
Ürituse keskus on Tartu aerutamis- ja sõudekeskuses, kus on haldaja poolt
korraldatud  jäätmete kogumine ning jäätmete üleandmine jäätmekäitlejale.

Kategooria: Transport

Miinumunõuded:
1) Külastajatele tuleb jagada infot erinevate transpordivõimaluste kohta,
mis on alternatiiviks üksi autoga tulemisele. Igale infokandjale,
promomaterjalile ja sündmuse kirjeldusele lisada soovitus tulla sündmusele
ühistranspordiga, rattaga või jalgsi.
2) Sündmuse toimumiskohas peab olema rataste lukustamise võimalus. Kui
seda sündmuse alal ei ole, tuleb luua ajutine rattaparkla.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:
Üritusel osalevad sõudeklubid Tartut transpordivad võistlejad
võistluspaika (keskusesse) bussidega. Võistlusalal liigeldakse jalgsi.
Võistluskeskuses on olemas lukustamise võimalusega rattaparkla.

Kategooria: Energia, ressursitõhusus

Miinumunõuded:
1) Reguleerige energia kasutamist. Mitmepäevase sündmuse külastajate
välisel ajal viige elektrikasutus toimumispaigas minimaalseks viisil, mis
ei takista sündmuse toimumist.
2) Eelistage püsiva elektriühenduse lahendusi, kui sündmuse toimumispaik
seda võimaldab.
3) Vältige ressursside raiskamist. Korraldaja peab sündmuse ajal ja järel
jälgima, et ei tekiks ressursi kadu.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:
Ürituse keskuses Tartu aerutamis- ja sõudekeskuses on elektrivarustus
tagatud püsiva elektriühendusega.
Finišiseadmestiku elektrivarusus tagatakse Lodjakojast püsiva
elektriühendusega. Stardis kasutatakse elektroonilisi akutoitel töötavaid
sidevahendeid.

Kategooria: Arvestamine ümbruskonna ja kogukonnaga

Miinumunõuded:
1) Sündmuse territoorium peab pärast sündmust jääma sama heasse seisukorda
kui enne seda.
2) Maastikule tekitatud kahju tuleb heastada.
3) Ümberkaudsete kinnistute omanikke teavitatakse toimuvast üritusest
vähemalt üks nädal varem.
4) Kõrgema kategooria (F3 ja F4) ilutulestikku ei ole lubatud kasutada.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:
Ürituse keskus on Tartu aerutamis- ja sõudekeskuses, mis koristatakse
peale üritust. Võistlus toimub Emajõel, maastikule kahju ei tekitata.

Kategooria: Kommunikatsioon

Miinumunõuded:
1) Keskkonnahoiuga seotud reeglid peavad külastajatele olema edastatud ja
avalikult kättesaadavad vähemalt nädal enne sündmust.
2) Partneritele peavad keskkonnahoiuga seotud reeglid olema edastatud
kirjalikult koostöökokkulepete sõlmimisel või piisavalt varakult enne
sündmuse toimumist, et neil oleks võimalik keskkonnahoiu reegleid
täielikult täitma.
3) Selgitage külastajatele ja partneritele keskkonnareegleid ning
-juhiseid ka kohapeal sündmuse ajal.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:
Kõik üritusega seonduv info avaldatakse Eesti Sõudeliidu koduleheküljel.
Info jagamine üritusel osalejatele enne võistlust ja võistluste ajal
toimub elektroonilisi sidevahendeid kasutades.

Kinnitan esitatud andmete õigsust!: 	jah

Täitja kontaktinfo
Nimi: Mihkel Pari
E-post: [email-masked]
Telefon: 53583615

	Kinnitan esitatud andmete õigsust.

Käosolevas teates märgitud avaliku ürituse korraldajana olen teadlik Tartu
Linnavolikogu määrusest nr 60
<https://info.raad.tartu.ee/dhs.nsf/web/viited/VOLM2019041700060> "Avalike
ürituste korraldamise ja pidamise nõuded" tulenevatest nõuetest.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.